Prezentarea bunurilor in magazinul online nu constituie o oferta obligatorie din punct de vedere juritic, ci doar un catalog online cu caracter neobligatoriu. Dand click pe butonul "Finalizeaza comanda" transmiteti o comanda obligatorie privind bunurile din cosul de cumparaturi. Confirmarea primirii comenzii este emisa imediat dupa trimiterea comenzii si nu constituie acceptarea contractului. Vom accepta comanda d-voastra dupa confirmarea telefonica cu unul dintre operatorii EfectStyle.ro sau prin expedierea bunurilor in termen de doua zile.
Comanda pentru cumpararea produselor din magazinul nostru o puteti face online, telefonic sau prin email.
Produsul pe care doriti sa il comandati poate fi gasit fie prin utilizarea meniului din partea de sus a paginii ce contine categoriile de produse, din meniul din partea dreapta cu toate categoriile si subcategoriile de produse sau prin folosirea campului de cautare. In momentul in care ati apasat comanda produsul va fi automat transferat in cosul de cumparaturi.
Dupa adaugarea in cos a tuturor produselor pe care doriti sa le comandati, procesul de cumparare se continua prin apasarea butonului Finalizeaza Comanda.Pentru a finaliza comanda trebuie sa va dati acordul privind Termenii si Conditiile si a Policii de Condifentialitate prin bifarea casutei.De altfel puteti bifa si abonarea le Newsletter-ul nostru daca doriti sa va tinem la curent cu noile noastre oferte.
In pagina de comanda va trebui sa completati urmatoarele:
Cu ajutorul numelui de utilizator si a parolei introduse, puteti sa va autentificati pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, a modifica/sterge profilul dumneavoastra sau a face comenzi ulterioare fara a reintroduce datele de contact.
Telefonand la 0790.303.130 un agent de vanzari al Efect Fashion Store SRL va va prelua comanda.
Puteti trimite comanda dumneavostra pe email la office@efectstyle.ro specificand urmatoarele:
Nu exista valoare minima pentru o comanda, insa veti putea benficia de transport gratuit doar la comenzile de peste 500 RON.
Executarea comenzii poate fi impiedicata din oricare din urmatoarele motive:
Unul sau toate bunurile comandate nu sunt disponibile in stoc - caz in care va vom contacta cat mai curand posibil.
Nu s-a efectuat nici o plata(intarzierea efectuarii platii) de catre Utilizator(client) daca a ales ca metoda de plata Ordin de Plata
Utilizatorul a furnizat o adresa de livrare incorecta sau incompleta
Lipsa unui numar de telefon corect si actual, pentru a contacta utlizatorul
Probleme tehnice. In cazul in care apar probleme cu livrarea din vina noastra, toate cheltuielile suplimentare pentru trimiterea sau primirea marfii raman in sarcina noastra.
In toate celelalte cazuri, expedierea ulterioara se va efectua pe cheltuiala Utilizatorului(client)
Termenii si conditiile sunt actualizate conform legilor din Romania, garantiile si returnarea produselor sunt reglementate prin Legea 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora si OUG 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta, ordonanta ce se aplica magazinelor online.
Termenii si Conditiile site-ului vor fi bifate la finalizarea comenzii pe care dvs. o plasati, astfel aceste lucruri v-au fost aduse la cunostinta inainte de finalizarea comenzii, pentru ca dumneavoastra sa fiti informat cu privire la o buna desfasurare a cumparaturilor. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
După plasarea comenzii tale produsele comandate sunt rezervate în sistem și trimise pentru verificare către depozitul nostru. Te anunțăm de acest lucru printr-un email imediat ce procesăm comanda plasată de tine, dar și prin schimbarea statusului comenzii în contul tău de client. Faptul că produsele au fost rezervate de sistem nu este o garanție că produsele vor fi livrate, ci doar că acestea au prioritate și intră pe lista de verificare din ziua imediat următoare.
Ca procedură, toate comenzile plasate în ziua X sunt date spre verificare în ziua imediat următoare. Confirmarea lor poate veni în aceeași zi sau în maxim 3 zile lucrătoare în funcție de numărul de comenzi, promoții etc.
Plasarea unei comenzi pe site-ul nostru nu garantează existența tuturor produselor din următoarele motive:
Îți garantăm că lucrăm în permanență pentru îmbunătățirea sistemului și pentru perfecționarea programelor de management al stocurilor.
Calitatea serviciilor pe care ți le oferim reprezintă prioritatea noastră, dar există elemente care sunt în continuare influențate de factorul uman.
Imediat ce produsele tale sunt confirmate de către magazine, ele intră in procesul de a fi pregătite pentru livrare. Vei primi încă un mail de confirmare unde te anunțăm acest lucru. Dacă ai în comanda ta mai multe produse și doar o parte din ele sunt confirmate, tot pe mail te vom anunța care din ele pot fi livrate către tine și care sunt stornate.
Schimbul si/sau inlocuirea produselor sa va efectua numai in limita disponibilitatii de stoc.
Schimbul sau inlocuirea produsului se poate efectua cel mai simplu prin plasarea unei noi comenzi pe site, cu mentiunea „Schimb colet” in sectiunea destinata pentru „Observatii Comanda”. Veti fi apoi contactat telefonic pentru stabilirea detaliilor.
Inlocuirea unui produs cu o valoare mai mare decat cea initiala inseamna plata diferentei prin ramburs la primirea coletului, iar daca valoarea este mai mica, veti primi diferenta intr-un cont bancar furnizat de dumneavoastra pe adresa de email sau in formularul de retur.
Asadar pentru efectuarea schimbului dupa plasarea comenzii cu mentiunea SCHIMB COLETE va rugam sa expediati coletul catre noi cu orice firma de curier rapid la care costul curierului va fi suportat de catre client, urmand ca noua comanda sa fie expediata catre d-voastra fara taxele de livrare.
Echipa EfectStyle.ro proceseaza fiecare comanda, sugestie sau reclamatie cu maxima seriozitate in ordinea cronologica a sosirii lor. Va stam la dispozitie de Luni - Vineri intre orele 09:00-18:00, cu exceptia sarbatorilor legale.