Cum verific daca exista in stoc produsul dorit?
Verificarea se face automat in momentul in care este selectata marimea produsului. In plus, produsele disponibile in stoc, vor aparea afisate cu statusul ,,In Stoc''
Cum aflu mai multe informatii despre produsele afisate?
Pentru orice nelamuriri in legatura cu produsele achizitionate, ne puteti contacta prin intermediul site-ului www.efectstyle.ro, la telefon 0790.303.130 unde veti fi preluat de unul dintre agentii nostrii sau prin email la adresa: office@efectstyle.ro
Cum pot alege marimea potrivita?
In dreapta fotografiei modelului ales, sub sectiunea Detalii Produs se afla sectiunea Marime unde puteti accesa Tabelul de Marimi dand click pe ,,AICI''
Pe baza imagini care se deschide, veti putea alege marimea potrivita, iar in cazul in care tabelul lipseste, va rugam sa ne trimiteti un email la adresa office@efectstyle.ro unde sa ne solicitati detaliile respective.
Cum plasez o comandă?
Comenzile pot fi plasate prin intermediul paginii noastre pe internet, prin telefon la 0734110110 sau prin e-mail la office@efectstyle.ro
În cât timp este realizată comanda?
Timpul destinat realizării și livrării comenzior nu include zilele de sâmbătă, duminică sau zilele de sărbătoare, iar Oferta de produs este valabilă până la epuizarea stocului.
Cum pot primi produsele comandate și ce costuri de livrare implică?
Livrarea produselor se alege în timpul plasării si finalizarii comenzii. Detalii privind costurile de livrare se pot găsi acceasând secțiunea „Livrare''
Se poate stabili cu firma de curierat o anumită oră, pentru livrarea produselor?
Din păcate nu putem influența ora livrării coletului către destinatar. În cazul în care doriți ca livrarea fie făcută la o anumită oră, vă rugăm să contactați firma de curierat. În momentul ieșirii coletului din depozit, trimitem un e-mail cu numărul scrisorii de transport (coletului), astfel puteți urmării traseul coletului pe pagina de internet a furnizorului de servicii.
Se pot comanda produse având alte culori?
Toate culorile și modelele care pot fi cumpărate sunt prezentate pe site-ul nostru. În cazul în care o culoare anume nu este prezentată, atunci modelul respectiv nu este disponibil.
Se pot face modificări cu privire la comandă sau la metoda de plată?
Pentru a modifica o comandă plasată vă rugăm să ne contactați cat mai curand posibil.
Se poate anula o comandă plasată?
Comanda poate fi anulată, vă rugăm să ne contactați cat mai curand posibil.
Cât timp am la dispoziție pentru a returna sau schimba produsul comandat?
Returnarea produsului comandat poate fi realizată în termen de 30 de zile de la data primirii coletului.
Schimbarea produsului comandat poate fi realizata doar in limita stocului disponibil, daca doriti sa schimbati un produs vă rugăm să ne contactați cat mai curand posibil.
Cum procedez pentru a returna sau schimba produsul?
Pentru a returna sau schimba un produs cumpărat, vă rugăm sa ne contactati in prealabil. Pentru mai multe detalii despre procedura de returnare va rugam accesati pagina Ce este Market HUB?
Atenție! Nu acceptăm coletele expediate cu ramburs.
La ce adresă se trimit coletele pentru returnare sau schimbare?
Adresele difera in functie de Partener. Astfel ca va indrumam sa verificati in pagina Partenerilor la sectiunea Termeni si Conditii, politica de returnare a fiecarui partener. De altfel puteti completa formularul nostru de retur, urmand ca noi sa redirectionam solicitarea catre Partener.
Cum și în cât timp se returnează banii pentru produsul returnat?
Returnarea banilor se realizează în termen de maxim 14 zile calendaristice de la data primirii coletului, pe numărul de cont specificat de client in formularul de retur. În cazul în care comanda a fost achitată prin intermediul serviciului PayPal sau mobilpay returnarea se realizează prin intermediul aceluiași serviciu, către contul din care a fost realizată plata.
Cât timp am pentru a plăti comanda?
Pentru plata unei comenzi prin Ordin de Plata așteptăm 3 zile. În cazul în care comanda nu este achitată în această perioadă, veți primi un e-mail de reamintire. Din acel moment, veți avea la dispoziție încă 2 zile pentru a efectua plata. În caz de neplată în termen de 5 zile, comanda va fi anulată automat.
Pentru orice nelamuriri in legatura cu produsele achizitionate, ne puteti contacta prin intermediul site-ului www.efectstyle.ro, la telefon 0790.303.130 unde veti fi preluat de unul dintre agentii nostrii sau prin email la adresa: office@efectstyle.ro . Va multumim!